SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W BIAŁYMSTOKU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W BIAŁYMSTOKU

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Kierownik Działu Organizacyjno- Prawnego

Miejsce pracy:

SP ZOZ WSPR w Białymstoku ul. Poleska 89, 15- 874 Białystok

                   

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy;
  • znajomość obsługi komputera; 
  • kompetencje osobowościowe: umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania zespołem, komunikatywność, uczciwość, systematyczność, dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji, pracy w zespole i działaniem w sytuacjach stresowych.

Dodatkowym atutem będą:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: prawniczym lub ekonomicznym;
  • doświadczenie min. 3 lata w obszarze udzielania zamówień publicznych lub w realizacji projektów finansowanych ze środków UE;
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy;
  • umiejętność samodzielnego sporządzania umów na dostawy, usługi, roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego.

 

Główne obowiązki:

  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z organizacją Zakładu, w tym nad opracowywaniem, opiniowaniem oraz prowadzeniem procesu wdrażania dokumentacji organizacyjnej tj. Statutu i Regulaminu organizacyjnego,
  • nadzór nad dokumentacją w zakresie aktów prawnych i norm, wewnętrznych i zewnętrznych, w tym monitorowanie zmian w przepisach prawa zewnętrznego i informowanie kierowników komórek organizacyjnych o zmianach w prawie i wymogach norm,
  • opracowywanie pod względem merytorycznym Regulaminu udzielania zamówień publicznych i Regulaminu procedur postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w wartości mniejszej niż określone w ustawie oraz ich aktualizowanie zgodnie ze stanem faktycznym i przepisami prawa w tym zakresie,
  • nadzór, opracowywanie, redagowanie i opiniowanie dokumentów wychodzących „na zewnątrz” Zakładu w szczególności dokumentacji dotyczącej spraw organizacyjnych,
  • nadzór nad prowadzeniem rejestrów/ewidencji, przechowywanie oraz nadzór nad aktualizowaniem dokumentów wewnętrznych Zakładu (w szczególności: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.), opracowywanie, redagowanie dokumentów wewnętrznych na podstawie wniosków komórek merytorycznych oraz opiniowanie tych dokumentów pod względem formalno-prawnym, przedkładanie do opinii Radcy Prawnego i zatwierdzenia Dyrektorowi, rozpowszechnianie zatwierdzonych dokumentów;
  • nadzór nad przygotowywaniem materiałów, projektów dokumentów dotyczących posiedzeń Rady Społecznej, prowadzenie rejestru tych dokumentów i ich przechowywanie,
  • nadzór nad prowadzeniem rejestrów/umów zawieranych przez Zakład w obrocie gospodarczym oraz przechowywanie i archiwizowanie oryginałów tych umów z wyłączeniem umów związanych ze stosunkiem pracy, w tym: umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło i umów zawieranych z personelem medycznym o udzielanie świadczeń zdrowotnych,
  • prowadzenie i kontrola całokształtu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  • współpraca przy przygotowywaniu w zakresie formalno-prawnym ofert przetargowych składanych w postępowaniach ogłaszanych przez innych zamawiających,
  • inicjowanie, organizacja i prowadzenie imprez o charakterze prozdrowotnym, promocyjnym w tym również mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób wykonujących zawody medyczne i współpraca w tym zakresie z ZPCE,
  • opracowywanie wniosków o dotacje ze środków UE i krajowych oraz wdrażanie, realizacja i monitorowanie realizowanych projektów,
  • prowadzenie i kontrola całokształtu spraw dotyczących pozyskiwania środków na realizację zadań współfinansowanych z funduszy strukturalnych, europejskich, dotacji i kontraktów wojewódzkich,
  • wskazywanie kierownictwu Zakładu możliwości rozwoju w zakresie działalności Zakładu,
  • opracowywanie planów rzeczowych, inwestycyjnych i ich współrealizacja,
  • kontrola i administrowanie systemami informatycznymi oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z informatyzacją Zakładu,
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z dokonywaniem wpisów do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą i dokonywaniem zmian w tym rejestrze, we współpracy i na wniosek Wydziału Medycznego oraz we współpracy z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi właściwymi merytorycznie do zakresu wprowadzania wpisów i zmian,
  • informowanie pracownika odpowiedzialnego za obsługę SZOI o zmianach dokonanych w rejestrze podmiotów leczniczych.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełen etat w ramach umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa;
  • pracę w stabilnej i cenionej na rynku firmie;
  • przyjazną atmosferę pracy i benefity pracownicze.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane CV oraz List Motywacyjny wraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • klauzula obowiązku informacyjnego dla kandydatów do pracy biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w SP ZOZ WSPR w Białymstoku (wg załączonego wzoru).

 

Termin składania dokumentów: 14.11.2025 r.

 

Dokumenty w pierwszej kolejności należy złożyć na adres: kip@wspr.bialystok.pl

lub można złożyć osobiście w kancelarii SP ZOZ WSPR w Białymstoku lub za pośrednictwem poczty.

Inne informacje:

Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod nr telefonu 85 66 37 348.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do SP ZOZ WSPR w Białymstoku).

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o rozmowie wstępnej.

 

klauzula informacyjna kandydaci [docx 20kb]